Szkolenia

Tematyka szkoleń

rozwój talentów oraz mocnych stron w zespołach

zarządzanie zespołami

first-time manager – dla początkujących menedżerów

szkolenia rozwojowe dla doświadczonych menedżerów

szkolenia dla działów HR oraz Learning & Development

komunikacja i rozwój umiejętności miękkich

Jestem trenerką, specjalistą ds. szkoleń i rozwoju oraz certyfikowanym coachem Gallupa. Kompleksowo zarządzam procesami szkoleniowymi, tworzę szkolenia „szyte na miarę”, wdrażam i rozwijam programy zarządzania potencjałem managerów oraz pracowników.

Proces szkoleniowy

badanie potrzeb

identyfikuję trudności które ma zespół, nazywam mocne strony jakie ma firma

przygotowanie programu

w oparciu o realne potrzeby klienta i jego pracowników

prowadzenie warsztatów

prowadzę coachingi zespołowe, sesje action learning, moderuję i facylituję spotkania

ewaluacja

stosuję różne formy przyjrzenia się zmianom jakie zaszły dzięki szkoleniu, m.in. follow up

tworzenie rekomendacji

proponuję ścieżkę rozwoju dla poszczególnych członków zespołu

Prowadzone przeze mnie warsztaty pozwalają zwolnić tempo, dzięki czemu można się przyjrzeć swoim zachowaniom w grupie i w zespole.

Ludzie uczą się od siebie wzajemnie. Uczenie się jest wieloetapowym procesem, rozłożonym w czasie, zgodnym ze stylem uczenia się osób w grupie, a podstawą jest nauka przez doświadczanie.

Top 10 moich szkoleń

    1. Metodologia zarządzania w oparciu o mocne strony Instytutu Gallupa
    2. Feedback, informacja zwrotna, rozmowa – aktywny trening dla liderów przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej
    3. Efektywny zdalny zespół – Codzienne i niecodzienne praktyki dla kadry zarządzającej
    4. Motywacja, Aktywacja, Działanie!
    5. Konflikty, konfrontacje, polemiki, waśnie, nieporozumienia w zespole – rodzaje konfliktów, style rozwiązywania konfliktów, kiedy i jak interweniować.
    6. Zaangażowanie – krok po kroku – od czego zacząć. Strategia budowania zaangażowania pracowników wg metodologii Instytutu Gallupa
    7. Postaw na siebie – filary odporności psychicznej
    8. Empatia w biznesie – rozwój inteligencji emocjonalnej
    9. Nawyki zespołowe – analiza i strategie zarządzania nimi
    10. Budowanie autorytetu managera