Tematyka szkoleń
rozwój talentów oraz mocnych stron w zespołach
zarządzanie zespołami
first-time manager – dla początkujących menedżerów
szkolenia rozwojowe dla doświadczonych menedżerów
szkolenia dla działów HR oraz Learning & Development
komunikacja i rozwój umiejętności miękkich
Jestem trenerką, specjalistą ds. szkoleń i rozwoju oraz certyfikowanym coachem Gallupa. Kompleksowo zarządzam procesami szkoleniowymi, tworzę szkolenia „szyte na miarę”, wdrażam i rozwijam programy zarządzania potencjałem managerów oraz pracowników.
Proces szkoleniowy
badanie potrzeb
identyfikuję trudności które ma zespół, nazywam mocne strony jakie ma firma
przygotowanie programu
w oparciu o realne potrzeby klienta i jego pracowników
prowadzenie warsztatów
prowadzę coachingi zespołowe, sesje action learning, moderuję i facylituję spotkania
ewaluacja
stosuję różne formy przyjrzenia się zmianom jakie zaszły dzięki szkoleniu, m.in. follow up
tworzenie rekomendacji
proponuję ścieżkę rozwoju dla poszczególnych członków zespołu
Prowadzone przeze mnie warsztaty pozwalają zwolnić tempo, dzięki czemu można się przyjrzeć swoim zachowaniom w grupie i w zespole.
Ludzie uczą się od siebie wzajemnie. Uczenie się jest wieloetapowym procesem, rozłożonym w czasie, zgodnym ze stylem uczenia się osób w grupie, a podstawą jest nauka przez doświadczanie.
Top 10 moich szkoleń
-
- Metodologia zarządzania w oparciu o mocne strony Instytutu Gallupa
- Feedback, informacja zwrotna, rozmowa – aktywny trening dla liderów przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej
- Efektywny zdalny zespół – Codzienne i niecodzienne praktyki dla kadry zarządzającej
- Motywacja, Aktywacja, Działanie!
- Konflikty, konfrontacje, polemiki, waśnie, nieporozumienia w zespole – rodzaje konfliktów, style rozwiązywania konfliktów, kiedy i jak interweniować.
- Zaangażowanie – krok po kroku – od czego zacząć. Strategia budowania zaangażowania pracowników wg metodologii Instytutu Gallupa
- Postaw na siebie – filary odporności psychicznej
- Empatia w biznesie – rozwój inteligencji emocjonalnej
- Nawyki zespołowe – analiza i strategie zarządzania nimi
- Budowanie autorytetu managera